VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!


Tjoho!
Somnade efter 03 inatt igen, men blev väckt av att den bästa läraren i tidernas historia ringde mig! När jag gick in på mejlen igår kväll för att mejla henne så hade hon redan mejlat mig och frågat hur jag mår och att hon saknade mig igår. Så jag skrev som det var och gav henne mitt nr, så idag ringde hon!

Hon är helt underbar! Hon ska mejla mig olika tider som hon kan ses och så ska jag ta det som passar mig bäst, sen ska jag få göra provet bredvid henne, och om det är något som känns krångligt så får jag ta det muntligt! Hur awesome är hon inte??? Och så sa hon att jag får ringa henne när jag vill om vad jag vill!

Jag hade ställt kl på 10, och hon ringde 09.50. Vilket var en jäkla tur, för jag lovar att jag inte hade lyckats komma upp av bara klockan! Men nu när hon ringde så blev jag ju som klarvaken direkt!

Jag känner mig bättre också för att jag kom igång med städningen igår, trots allt. Jag bestämde med Heidi att jag bara skulle ta disken, och då hann jag diska två diskställ, resten fick jag lämna till idag. Sen sorterade jag också tvätten, plockade undan alla saker (bokhyllan är fortfarande lite kaos, den lämnar jag tll senare) och tog bort alla kuddar ur sofforna för det är på tiden att dammsuga de!

Så idag tänkte jag diska resten av disken och göra rent i köket, och sen dammsuga sofforna och alla golven. Ska också ta mig iväg till Närbutiken och returnera nåt konstigt jävla lakan jag beställde från Laredoute, och samtidigt hämta ut mitt paket från Carin, då jag köpte hennes träningsbyxor snorbilligt! Jag hade mest tänkt ha de när jag simmar. Då mina lår är så fula är jag inte bekväm med att gå runt med bara baddräkt i badhuset. Det går ju inte att hitta vanliga cykelbyxor längre, så då får man ta det som finns!

Så ja, nu känns det bättre. Jag är på väg upp igen och jag är stark och effektiv! Leah messade igår och frågade om jag kan komma dit idag i alla fall, men inte förrän vid 14. Skönt att komma ut, nu har jag ju varit inne i två dagar. Var ju ute lite i söndags, men då gick jag ju bara fram och tillbaka till tvättstugan, så det räknas inte. Igår regnade det, men idag verkar det vara soligt och varmt igen!

Det enda jobbiga är mensvärken då.


Kommentarer
Postat av: J

Det är tillåtet att uppdatera bloggen <3



2012-07-23 @ 07:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0