JAG GILLAR ATT SVARA PÅ FRÅGOR.


1. Berätta om din första kyss:
- Jag var 16 år och hade träffat min första pojkvän, Daniel. Jag minns det som om det var igår, jag fick massa fjärilar i magen och svårt att andas, blev alldeles överväldigad av alla känslor och tankar som susade runt. Den enda som påverkat mig sådär förutom han är Joakim.

2. Om du fick träffa ditt 15-åriga jag nu, vad skulle du säga då?
- Det kommer bara att bli värre, be om hjälp NU.

3. Om du fick träffa ditt 55-åriga jag nu, vad skulle du säga då?
- Var nöjd och stolt.

4. Berätta om din bästa kroppsdel:
- Mina fötter kan vara ganska fina.

5. Vad jobbar dina föräldrar med?
- Min Mamma jobbar på Socialkontoret och min Pappa är förtidspensionär.

6. Vad ska du göra i sommar?
- Njuta av livet!

7. Vilken musik lyssnade du på i mellanstadiet?
- Jag lyssnade väl på Spice Girls. 

8. Vilket är ditt drömjobb?
- Filmregissör, vilket jag redan är. Annars funderar jag på Lärare/Pedagog eller liknande.

9. Brukar du knarka?
- Haha nej.

10. Har du satt dig in i countrymusiken än?
- Än? Jag älskade Dolly Parton när jag var liten (konstigt?)! Men nu är det inte riktigt min typ. Musiken är bra och trevlig, men det finns mycket annan musik jag hellre lyssnar på, om man säger så.

11. Har du några tics, eller gör något du alltid gör?
- Många! Värst är väl att jag alltid måste rätta till saker på andra människor, så om deras krage på jackan ligger fel, eller en tråd lossnat så måste jag fixa det annars kan jag inte sluta tänka på det.

12. Vad gör dig riktigt förbannad?
- Folk som ljuger och Fredrik Reinfeldt.

13. Har du ljugit om vad du jobbar med?
- Nej det tror jag inte.

14. Vad var det fulaste och dummaste du nånsin köpt?

- Bra fråga! Finns nog många saker i den kategorin.. Men den lilla hyllan jag köpte sist var en dålig idé. Skulle köpt en hatthylla som jag tänkt från början istället.

15. Har du många fiender? Alltså personer du inte kan vara i samma rum som. Hur många?
- Det låter väldigt extremt att inte kunna vistas i samma rum som en annan människa. Visst har jag blivit oense med en del folk, men kan inte se någon anledning till varför vi inte skulle kunna vara i samma rum.

16. Vad är det finaste man kan säga till dig?

- Svårt fråga! "Jag tycker om att vara med dig", kanske?

17. Vilken är den mest överskattade filmen?
- Typ Die Hard.

18. Vad var det bästa och sämsta du gjorde år 2002?

- Bästa var att vi åkte till Libanon. Sämsta var att jag gav mig ut på egen hand där, i ilska. Det hade kunnat sluta hur jävla illa som helst, men jag hade defintivit änglavakt! Eller vad det nu är.

19. Vilken klyscha eller citat hatar du mest?
- "Det är bara sån jag är". Man kan alltid förändras, om man vill.

20. Vad samlar du på? Beskriv gärna utförligt.
- Det är väl inte så mycket. Mest födelsedagskort osv.

21. Vilken artist skäms du för att du gillar?

- Haha! Varför skulle jag skämmas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0