ÄNNU EN LISTA!


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa:
- 4st. Två hem till mig, två hem till Leah och Peter. Har en nyckel hem till Mamma också men den tar jag bara på när jag åker dit.

Vilken svordom använder du mest:
- Svår fråga men tror ordet "jävla" sägs mest.

Äger du en iPod:
- Nej, hade en förut men gav bort den till Ikes syster.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på:
- 06.00.

Hur många resväskor äger du:
- Ingen faktiskt.

Var köper du dina matvaror ifrån:
- Oftast på Willy:s i Kungens Kurva, en del på ICA Supermarket här hemma.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden:
- Ja.

Har några av dina vänner barn:
- Ja!

Har någon någonsin kallat dig lat:
- Ja tyvärr.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu:
- CD-spelare? Hahaha.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk:
- Vanlig. Men gott med O'boy ibland! Dock inte druckit det sen jag opererades.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
- Jo.

Vad åt du till lunch:
- Blev ingen riktig lunch idag tyvärr..

Använder du huvtröjor:
- Ja, älskar de!

Har du någonsin deltagit i en demonstration:
- Ja.. Men aldrig mer!

Vem ringde dig sist:
- Joakim.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält:
- Radiobilarna!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig:
- Absolut, sånt gör väl alla människor?

Vilket riktnummer befinner du dig i:
- 08.

Tittade du på tecknat när du var liten:
- Ja.

Hur många syskon har du:
- Två bröder!

Är du blyg inför det motsatta könet:
- Ibland!

Äger du några band t-shirts:
- Ja, en. Juliette and the Licks!

När flög du senast:
- Det var väl i Januari 2009.

Hur många stolar står kring ditt köksbord:
- 4st.

Pratar du några andra språk:
- Ja. Engelska, Franska, Arabiska, lite Spanska.

Diskar du din egen disk:
- Ibland. Oftast diskar Ike, haha.

Har du gråtit offentligt:
- Ja ett fåtal gånger.

Försöker du alltid lära dig nya saker:
- Mja för det mesta i alla fall.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar:
- Ja! Piercing har jag redan haft, ibland vill jag göra om den, ibland inte. Tatueringar vill jag hemskt gärna ha, men ska vänta tills jag gått ner i vikt och har bestämt mig för vad fan jag ska ha.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten:
- Nej. Om han vill så får han ju självklart göra det, men annars är det helt OK att var och en betalar för sig.

Kan du kasta macka:
- Inte särskilt bra.

Har du någonsin varit på Jamaica:
- Nej.

Vad har du med dig in på bion:
- Popcorn!!!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet:
- Rörlig bild!

Gillar du att flyga flygplan:
- Har helt ärligt aldrig flugit ett! Men jag är ganska säker på att jag skulle gillat det.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner:
- Humor.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv:
- Kan inte minnas någon, men det tror jag nog.

När sov du senast på golvet:
- Haha. Inatt!

Vilken är din favoritdrink:
- Ingen aning, har ju inte smakat på alla som finns än! Men jag hade en favorit förut, men som jag inte vet vad den heter, haha.

Gillar du din boendesituation:
- Jag trivs med lägenheten helt OK men vill helst bo själv i den.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera:
- Helst åtta.

Äter du frukost dagligen:
- Ja.

Är dina dagar fullbokade och stressiga:
- Ja, men det är mitt eget fel. Ska lugna ner mig nu!

Vilken är din favoritfrukt:
- Jordgubbar!

Hur gammal blir du nästa födelsedag:
- 26. Huvva!

Tror du på liv på andra planeter:
- Ingen aning.

Tror du att Gud är man eller kvinna:
- Jag tror inte att det finns "en Gud".

Hur valde dina föräldrar ditt namn:
- Efter Dolly Partons låt "Jolene".

Gillar du senap:
- Ja, till vissa saker. När jag var liten tyckte jag inte om det, men sen helt plötsligt började jag tycka mer och mer om det.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm:
- Jag skulle vilja, men vet inte om jag skulle verkligen våga.

Sover du på sida, mage eller rygg:
- På magen.

Tycker du om att krama folk:
- Jo, jag är rätt kramig. Men det är få människor som är bra på att kramas!

Skulle du säga att du är trendig:
- Inte så att jag köper allt som är visas på catwalksen direkt. Men jag gillar det mode som är inne just nu, och det gör jag nog rätt ofta.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars:
- Hm. Yoda tror jag.

Tycker du att du är attraktiv:
- Ibland kan jag tycka det, ja.

Vad är du allergisk mot:
- Rök, damm, kvalster, laktos.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött:
- Oftast inte.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat:
- Det vet jag faktiskt inte. Omar, antagligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0