SKOLAN.


Tog mig inte iväg till skolan på hela förra veckan. Jag var ju så jävla trött, hade en hel del sömn att ta igen, så jag orkade aldrig komma upp i tid. Bästaste läraren som jag har, mejlade mig i torsdags för att kolla att jag mår bra osv. Imorse ringde inte min väckarklocka, så jag kom för sent. Men jag kom i alla fall!

Trodde jag skulle ligga efter fett mycket och inte fatta nånting. Men se, det var lätt som en plätt! Så nu kan jag plugga på denna vecka och komma ikapp. Jag berättade för henne om Balder och att jag därför inte kan komma på fredagar de sista veckorna. Inga problem sa hon! Dessutom har vi ingen lektion denna fredag då det är en klämdag, skönt det. Så nu är det bara Maj ut, sen är jag skolfri till Augusti!

Sen börjar jag mitt nya schema som jag gjort! Ska bli så jävla härligt det! Jag tänkte köra Armhävningar, Sit-ups och Rygglyft hemma, sen dra och simma, sen tre promenader med Balder, och sedan ett varv på träningscykeln på kvällen. Känns jävligt najs!!! Jag känner verkligen hur det här året bara blir bättre och bättre.

Fick brev förra veckan från Sjukhusfonden, de har beviljat min ansökan om pengar till Simkort, så jag är grymt nöjd!!! Ska fixa't så fort pengarna kommer in på kontot. Underbart!

Nu blev jag trött av lunchen, ska ta och vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0