SÅ JÄVLA DÅLIG!


Har slutprov del1 imorgon. Kommer inte gå. Klockan är över 01 och jag lyckas inte komma i säng. Jag känner mig helt sönderstressad och inte ett dugg förberedd för prov. Jag tror att jag säkert skulle klara det, del1 lär ju vara rätt lätt, men i och med att jag inte känner mig förberedd så blir jag orolig och tänker att jag inte kommer få så bra resultat jag skulle kunna få, och då skiter jag hellre i det. Det är det värsta jag vet, att få dåliga resultat när jag kan få så mycket bättre.

Ska mejla min lärare imorgon och förklara situationen och så be om att få göra provet nästa vecka istället. Så hinner jag repetera ordentligt denna vecka.

Mår också dåligt för att jag inte har kommit nånstans med städningen. Jag hatar hur det är, och jag hatar att jag är så jävla dålig och inte får något gjort! Men när jag kommer hem ifrån Hässelby är jag så slut att jag inte orkar göra nånting..

Men! Blev asglad nyss för Leah messade och berättade att jag inte behöver komma förrän på onsdag, så då är jag helt ledig både imorgon och på tisdag! Superskönt! Då har jag all tid i världen att diska och städa här! Så nu känns det mycket bättre.

Har känt mig lite deppig och sådär på senaste, vet inte riktigt vad det beror på.. Säkert för att jag stressar så mycket hela tiden och inte prioriterat rätt, och slösat en del pengar och inte fått gjort det jag velat osv.. Men nu ska jag vända på den här skiten! Nu ska jag komma igen och bli gladare igen!

Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0