MRS. HAPPY.


Massa sol! Massa varmt! Underbart!!!
Vägde mig idag (då jag inte hann det igår) och här kommer lite mer exakta siffor! Jag har alltså gått ner 21,7kg sen jag började min allra sista viktresa den 1/12-11. Och 14,8kg sen jag opererades den 7/2-12. Det blir en viktminskning på 1,2kg/veckan. Känns så jävla bra! Allra bäst känns det eftersom jag nu ligger på 108,6kg. Det är ungefär samma vikt som jag stannade på förra året, när jag gick ner med Itrim. Så det är lite av en magisk gräns, för under 108kg har jag inte vägt sen 2004 (om jag minns rätt). Det är alltså 8 år sen! Och under 100kg vet jag inte när jag vägde sist, i högstadiet kanske.

I övrigt är det massa bra saker som händer just nu, så mitt liv känns fantastiskt. Jag känner mig glad och tacksam och lättad, äntligen får jag ta det lugnt och ha det bra ett tag och bara fokusera på att jobba på mina rutiner och att mår bra!

Igår var jag, Joakim, Anna och Emil på bio. Det var trevligt! Och filmen var jättebra, vi såg "Hunger Games". Nu ska jag iväg till skolan och sen ska jag hem till Leah och Peter och vara hundvakt åt lille Balder! Mysigt!

Vad gör ni i solen?
Puss!


Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis till viktminskningen!! En GBP kanske inte är så dum trots allt :-) Det lutar åt att jag gör en med. Men det du sa om filmprojektet lät intressant. Det hör jag gärna med om.

2012-05-02 @ 21:14:02
URL: http://beatricewahlberg.blogspot.com
Postat av: jolene

Tack Bea! :D Hehe nej, jag tycker då inte det i alla fall! :P Ja, vi borde träffas och prata igenom det! :) Kram.

2012-05-03 @ 09:03:08
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0