3 MÅNADER EFTER OPERATIONEN.


Jahapp, fan vad tiden går fort! Vägde mig imorse igen och har nu gått ner till 107,2kg. Det är alltså -1,4kg sen i onsdags! Vad roligt det känns! Har då alltså gått ner 16,1kg på 3 månader. Alldeles lagom tycker jag!

Längtar tills dessa 7kg också trillat av och jag hamnar under 100kg. Då jävlar måste jag fira stort!

I övrigt mår jag bra.. Har haft lite ont i magen, men inget allvarligt. Mitt kvällsmål igår satte en jävla fart på magen vilket gjorde mig glad då jag kan sluta med Lactulos i så fall och ändå att magen fungerar som den ska.

Våren verkar ha bestämt sig för att stanna, men däremot blåser det som sjutton, och det är jobbigt, för mina ögon rinner så mycket då, och nu svider det i ögonen.. Stackars mig!

Ska börja simma den här veckan, ÄNTLIGEN! Ska bli jättehärligt! Har också kommit igång med promenaderna igen, det är så härligt att röra på sig även om jag får ont i kroppen av det.. Tänkte också köra lite sit-ups, armhävningar och rygglyft i samband med simpassen. Är så jävla taggad!

Vad händer hos er då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0