FUSKBLOGGARE!


Ja som ni märker har jag återigen uppdaterat min blogg. Inte från sist till idag, men har kommit en bit på vägen i alla fall. Det är nämligen så att jag av någon anledning har perioder då jag är väldigt skrivsugen, och vissa då jag inte alls är det. Och när jag inte alls är det så blir det inte att jag publicerar några inlägg, trots att det är massor som händer som jag vill berätta om och skriva här på bloggen. Därför så publicerar jag de i efterhand!

Bloggen är ju lite som en dagbok och en loggbok där jag kan gå tillbaka i tiden och läsa om vad som hände för ett år sen osv, och då är det viktigt att inläggen hamnar på rätt datum osv. Det kan kännas lite som att jag fuskbloggar, jag erkänner, men varenda ord är sant, bara det att jag hållt de i mitt huvud och inte lagt upp de i bloggen förrän de dagar då jag har lust att skriva så mycket att det kliar i fingrarna och jag orkar uppdatera igen!

Jag ska försöka att blogga lite mer regelbundet så det inte blir så långa hopp och så mycket att ta igen varesig för mig eller er, men det är svårt när jag inte har lust att skriva trots att det är massor som händer osv.

Nåja, eftersom jag har en slapp fredagskväll då jag bara softar hemma med mig själv så kan jag ju passa på att uppdatera färdigt! Vad hittar ni på ikväll?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det förklarar ju allt , din lille fuskis :)



Kram Åsa

2012-03-03 @ 12:13:24
Postat av: jolene

Haha ja du Åsa, ibland får man fuska lite! :P

2012-03-03 @ 12:57:37
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Fru Viksten

Tack så mycket! Hoppas du har en bra dag! Kram

2012-03-07 @ 13:35:18
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Fru Viksten

Ikanohuset är ett köpcentrum...typ Linköpings enda :-D Du får komma ner någon dag o hälsa på tycker jag!

2012-03-17 @ 18:55:05
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0