EN LISTA.


Någonting jag tycker om med mig själv: Min envishet

Detta är jag rädd för: Mörkret och att inte ha kontroll. 

Tre saker jag vill ha varje dag: Frihet, kärlek och pengar på kontot!

Detta tycker jag om att göra: Dansa.

Detta vill jag göra just nu: Simma och bada.

Är jag kär just nu? Ja.

Vill jag gifta mig: Vet inte. Ibland vill jag det, ibland inte.

Min käraste ägodel: Vet inte. Min sängram som jag inte kan använda kanske.

Något jag vill ha i present: Presentkort på IKEA, Lagerhaus, Cervera, till tatuering.

Favoritkläder: Tunika med leggings.

Favoritgodis: Mint.

Min längd: 172cm.

Jag tror på: Att behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Person jag beundrar: Eva

Så här bor jag: I en tvåa tillsammans med Ike. Dock skulle jag hellre bo själv!

Det här tänder mig: Självsäkerhet och humor.

Jag längtar till: Sommaren!

Följande saker vill jag göra innan jag dör: Utbilda mig, jobba, skaffa familj, göra filmer, flyga luftballong, besöka massa länder och kulturer!

Det här gör mig avtänd: Självupptagenhet.

När badade du i en pool senast: Eh. Måste varit 2002 i Libanon? Länge sen!

Hur många barn vill du ha: Helst två.

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: Nej.

Har du kräkts offentligt: Nej inte vad jag vet.

Kan man vara vän med sitt ex: Jag kan det i alla fall.

Vad har du i din väska: Tuggummi, mellanmål, kalender, penna, suddigum, plånbok, nycklar, lypsyl, parfym, litet apotek, vattenflaska.

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Får jag sno din lista? Den va kul :)

2012-03-31 @ 09:18:45
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Klart du får sno min lista! :D

2012-04-01 @ 20:19:00
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0