WE AINT GONNA LIVE OUR LIVES IN FEAR.


Gick och la mig direkt efter jag skrivit klart inlägget igår och tårarna bara kom. Rann över totalt, jag hade ingen chans att stå emot. Vilket var bra! Jag blev lite rädd och var orolig för att jag skulle tappa kontrollen och att det skulle bli en panikångesattack, men det gick bra. När kroppen hade gråtit färdigt slutade den bara och blev lugn och avslappnad. Jag låg där en stund och var kvar i känslan och innan jag hann tänka något somnade jag.

Det var bra. Jag hade ställt klockan på 9 och när den ringde så blev jag nästan klarvaken. Skönt, kände inte för att sova mer! Är inte så ledsen längre men känner mig fortfarande lite tung i kroppen. Men jag tror det kommer att bli bättre under dagen för idag händer det roliga saker.

Först vid lunch ska jag in till stan och möta upp Lillebror som kommer och hälsar på. Efter att vi ätit lunch ska han på en arbetsintervju så medan han är där tänkte jag gå till Elgiganten och köpa min mixer. Sen åker vi nog hem och jag ska städa undan lite osv. Sedan är vi ett gäng (Tova&co, Ike, Jenni, Joakim) som ska mötas upp i Heron City och bowla, det ska bli jättekul!

Sen ska Lillebror och Jenni sova här, det ska bli supermysigt! Nästan lite som förr i tiden när jag bodde hemma och Jenni, jag och Lillebror låg i mitt rum och snackade om allt möjligt..


Kommentarer
Postat av: Heidi

Får jag sno din lista 55 frågor? Tyckte den var lite kul och bra att ha när man får idétorka...

2012-01-14 @ 20:09:42
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Självklart får du kopiera listan, bara roligt ju! :) Kram!

2012-01-14 @ 23:00:16
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0