SLAPPIS!


Hej hopp!
Borde kommit in i ketanfasen nu, men vet inte om jag gjort det då jag fuskade lite någon av de första dagarna på dieten, men det känns i alla fall bättre, för jag hade svårt att somna igår och vaknade under natten och magen gjorde en massa konstiga läten men jag fick inga katastrof-hungrig-attacker, så jag tror ändå att kroppen vant sig vid min nya kost. Vilket betyder att den börjat ta av de reserver jag har i kroppen för att jag ska kunna gå runt. Jag var något snurrig i skallen igår, men Annelie sa att det var ju likadant förra gången jag gick på måltidsersättningen, så det är ju bara att förvänta sig.

Har tappat vätskeintaget en del, måste skärpa mig med det på en gång, annars får jag den hemskaste huvudvärken som finns. Kom upp ur sängen vid 10 idag, inte det bästa, men inte så farligt ändå. Är ju ändå ledig! Annars är det en slapp dag idag, ska iväg först ikväll då jag och tjejerna från DBTn ska träffas hos en av oss och fika. Det ska bli mysigt!

Jag såg just att det är soligt ute, men jag pallar fan inte gå ut.. Ska nog lägga mig ner och kolla lite film istället. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej,



nä jag har inte så mycket häng. Men dallrig på lår och mage är jag förstås, fast det hoppas jag på att träningen till slut ska råda bot på. Blir långsamt bättre och bättre. Innan har det för mycket fett som gömt musklerna men nu börjar de titta fram lite grand. Fast jag vet inte om allt är fett eller om en del är hud. Det märks väl med tiden, om det försvinner eller inte när jag kört ren styrketräning ett tag. Men jag tror iallfall att om man är rädd för häng så är träning i massor det enda som kan hjälpa om man inte ska skära bort det, vilket jag i och för sig kommer att göra om jag inte får bort allt på magen.



Fast jag vill se hur mycket jag kan få bort av ren träning först för operationen lär ju bli mindre omfattande (och billigare) ju mindre kvar det finns den dagen jag ev gör det.

2012-01-06 @ 10:31:17
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0