OCH SÅ VARE MÅNDAG IGEN DÅ.


Nä, kom upp 9.30 idag istället för kl 7. Och nu har jag suttit här en timme och "vaknat till". Känner att jag inte pallar med dagens schema riktigt så ändrar lite. Hade tvätt-tid 13-16, flyttade det till fredag istället. Skulle åkt till Huddinge för att lämna in soc-ansökan och gå på banken för att hämta ut mina pengar och sen åka och handla imorse innan jag skulle tvätta, men det skulle jag inte hinna om jag inte hade flyttat tvätt-tiden. Så nu kan jag ta det lite lugnare, vilket känns mycket bra. Först hade jag tänkt skjuta upp det till imorgon, men kom på att det är bättre att göra såhär.

Förresten har jag sovit som en stock inatt, hann knappt lägga mig ner innan jag somnade, så jävla skönt! Nu är jag hungrig, så det är dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0