MYSPYSSÖNDAG.


Genast efter att jag bestämt mig för att sluta med måltidsersättningen mådde jag bättre! Hade ändå svårt att sova inatt, då jag låg och grubblade på en massa andra saker. Som hur jag ska få mina pengar att räcka, och att jag stör mig på att min planering gick i kras, hade jag gjort såhär från början hade jag ju kunnat opereras redan om en vecka osv..

Trots det vaknade jag kl 8 imorse, pigg som en mört! Fattar inte hur jag pallar att sova så dåligt och så lite utan att bli helt körd i botten? I alla fall så blev det mera lek och bus med Lill-snuttan och chihuahuan Tila innan det var dags att säga hejdå. På vägen hem skulle jag möta upp Joakim som skulle ge mig extranyckeln till min och Ikes lägenhet som han har lånat, men det blev att jag följde med honom hem ett par timmar också.

Han är så fin som stöttar mig och gav mig inte dåligt samvete för att jag avbrutit dieten, vilket var jävligt skönt. Jag hade varit lite orolig för det faktiskt. Nä istället låg vi i sängen och pratade en massa och sen innan jag skulle åka hem så bjöd han mig på kinamat! Supersöt är han, för jag vet att han gjorde det för att han vet att jag inte har någon mat hemma. Finaste!

I alla fall så åkte jag hem efter det och kollade färdigt på en film som jag inte hann se färdigt häromdagen, och bara tog det lugnt. Ike köpte bröd häromdagen så har frukost imorgon i alla fall. Men sen så måste jag åka och handla. Har ett ganska busy schema imorgon, känns lite stressigt. Men jag lyckades i alla fall ta en sömntablett så borde kunna sova bra, speciellt med tanke på hur dåligt jag sovit den senaste månaden, hoppas bara att jag kommer upp imorgon bitti!

Jag hoppas att ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0