MYSIGASTE DAGEN EVER!


Idag låg jag och Joakim och myste i flera timmar och jag har nog sällan känt mig så nöjd som jag gjorde då. Han är så himla fin och just nu känner jag att jag tycker om honom helt sjukt mycket

På eftermiddagen åkte han hem och jag fortsatte att sega som man bör sådär, dagen-efter. Såg på film och pratade i telefon jättelänge med Annelie för att prata om hur kvällen hade varit osv.

Dessutom började jag ju med ITRIMs måltidsersättning idag. Det känns något svårare än förra året, jag har varit hungrig i princip hela dagen och just nu har jag svårt att sova för jag är så himla, himla hungrig! Jag tror jag måste ta mig en knäckemacka för jag håller verkligen på att bli knäpp, och jag är så trött och vill egentligen bara sova..

Jag hoppas det blir lättare imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0