MODIFAST.


Ja idag började jag alltså med MODIFAST. Måste säga att deras shakes smakar mycket bättre än ITRIMs! Det känns som att jag bara går runt och äter desserter hela tiden.

Första dagen gick inte så toppenbra då jag inte vaknade förrän kl 11. Jag hade ställt min väckarklocka på 8, men har inget minne av den ringt eller nånting. Åt frukost ungefär mellan 11.15-11.45, vaniljshake. Jag hade fått för mig att jag köpt vaniljpuddingen så tyckte den var väldigt lös för att vara pudding men såg sen på paketet att jag hade haft fel. Den smakar mycket vanilj och sött!

Sen åkte jag på terapi och drack då lunchen samtidigt, alltså mellan 15.15 och 15.45. Det hade då gått 4 timmar mellan och det kändes lite för långt men det funkade. Jag drack en chokladshake och den var också jättegod. Smakade som flytande chokladpudding!

Sen när jag gick ifrån sjukhuset fick jag värsta blodsockerfallet, jag skakade överallt, kändes som gelé i benen och jag kände mig yr och svag. Jag skyndade mig på tåget hem. Jag skulle egentligen ha åkt till passmyndigheten i Flemingsberg men jag sket i det, det enda jag ville var att komma hem och äta soppa och värma mig. Självklart frös jag som en idiot också ju.

När jag kom hem provade jag Potatis/Purjolökssoppan, blääääääää vad äckligt! Jag hade jättesvårt för ITRIMs varma soppor också, och det var likadant här. Fy bubblan vad det var vidrigt. Lyckades i alla fall tvinga i mig hela och låtsas att jag drack något annat, men bestämde mig för att inte äta den något mer. Men så fick jag tips av några på FB-gruppen om GBP att ha i buljong i vattnet och/eller att krydda den mer, så jag ska kanske ge den ett försök till imorgon..

Till middag sen blev det en hallonshake, inte lika god som vanilj och choklad, men ändå helt okej. Nu är jag supertrött så ska hoppa bums i säng! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0