MIN NÄRMASTE.


Idag kom min närmaste vän och kombo Ike hem från Nigeria! Han har varit hemma och hälsat på sin släkt, firat jul och nyår och gått på sin systers bröllop! Han har varit där i 3 veckor och jag har saknat honom jättemycket! Han är den bästaste av de bästa och jag är ofantligt glad över vår fina vänskap. Han är verkligen en vän som ställer upp för en i vått och torrt.

Jag fick presenter också, ett halsband och ett par örhängen, av helt handslipade stenar osv. Jättefint! Och så fick jag en ask choklad, så söt han är, hihi.

Förutom den happeningen så har jag diskat och plockat undan idag, det var skönt att få det gjort utan att det gick för lång tid osv, det har gått så bra att hålla lägenheten städad och så under tiden Ike varit borta. Det är det negativa med att han är hemma igen, det kommer snart att bli stökigt igen!

Jag svängde också förbi Liljeholmen på eftermiddagen och tog en fika med min fina kompis Hanna, som jag lärde känna på ITRIM, då vi hamnade i samma grupp. Det var jättelänge sen vi sågs nu, så det var fint. Hon är supermysig verkligen!

När jag kom hem vid 19.30 hann jag precis komma innanför dörren innan Ike kom och det blev kramkalas och sen en massa prat om hur han haft det, och hur jag haft det, och han visade bilder och sånt som han köpt. Mysigt!

Nu har han somnat men jag kommer inte somna än på ett tag då jag sov ända till 12 idag och jag har just satt mig och uppdaterat bloggen sen två veckor tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0