MATFÖRGIFTAD.


Vaknade vid tre inatt och var tvungen att gå på toa. Sen dess har jag fått springa fram och tillbaka mellan sängen och toaletten hela morgonen och dagen.. Har även spytt fyra gånger. Fyfan vad jag hatar att spy. Det är det absolut värsta som finns! Så idag tycker jag i alla fall att det är fullt legitimt för mig att tycka synd om mig själv.

Men nu har det lugnat ner sig en del och jag tror att det mesta är över. Vet inte exakt vad det var jag åt igår som gjorde mig dålig, antingen var det falafeln jag åt i Skärholmen till lunch eller så var det min egen köttfärssås som blivit dålig, och det är den jag tror mest på, då kylskåpet stod öppet ett par timmar på morgonen eftersom Ike inte stängt det ordentligt. Detta hade jag ju glömt bort på kvällen när jag var skithungrig och var tvungen att få i mig något att äta och bara tog det första bästa jag hittade. Så jag antar att jag får skylla mig själv.

Har legat i sängen hela dagen och har jätteont i ryggen osv pga det, men vafan, orkar inget annat. Pojkvännen var här en stund för att krama på mig och prata om allt jobbigt som hänt i veckan osv. Det var bra!

Ska ta och titta på lite film nu och sen försöka sova. Vet inte hur det blir imorgon, har ju skola, tandläkaren och tvättstuga.. Får se hur jag mår osv och vad jag orkar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0