LAGOM BRA DAG.


Är så jävla nöjd med min nya tandläkare! Han är så glad och trevlig och jag känner mig verkligen trygg med honom. Idag lagade han ytterligare en tand och det gick jättebra. Visst spänner jag mig fortfarande skitmycket men det är ändå bättre. När jag får ont säger jag till och han fixar problemet, eller när jag får panik över andningen så andas jag bara djupt ett par gånger så går det över. Där kan jag verkligen validera mig och känna att jag är duktig!

Gruppen idag var jättebra, en av våra gruppledare var inte med och det var så skönt, för jag har lite svårt för henne medan jag gillar den andra skitmycket, så det var härligt att hon var ensam idag. Hon har dessutom gått och blivit gravid så hon kommer att sluta ganska snart och det är jättesynd..

Hur som helst så pratade vi om livsvärderingar och vad man har för mål i livet, sånt som jag jobbar med min individualterapeut om hela tiden, och så fick vi en asbra läxa till nästa vecka. Jag är skitdålig på att komma ihåg att öva färdigheterna medvetet under veckan och att komma ihåg att göra läxan, men nu vill jag verkligen bli bättre på det!

Två av tjejerna i gruppen blev lite osams men de redde ut det och jag tror att allt blev bra till slut. Oftast blir jag väldigt ledsen när någon annan i gruppen är det men idag blev jag faktiskt inte det och blev så fascinerad av det! Klart att jag brydde mig om de som var ledsna, men jag blev inte ledsen själv, och det var så skönt. Och sen avslutade vi med två mindfulnessövningar som var roliga och som gjorde att vi skrattade mycket, det var bra!

Fikan med Annelie blev inställd då hon låg hemma migrän, stackaren.. Känns som att alla är sjuka nu. Pojkvännen är fortfarande magsjuk, jag tycker så synd om honom och saknar honom jättemassor. Men det var ju på ett sätt bra att fikan blev inställd då jag egentligen tyckte det kändes lite för mycket med det idag.

Så istället åkte jag hem och tog det bara lugnt och njöt av att vara ensam hemma ett par timmar innan Ike kom! Sen pratade jag i telefon med Eva i två timmar, och sen med pojkvännen en sväng, och nu är klockan alldeles för mycket, så god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0