KAOS MED MATEN.


Usch det där med måltiderna funkade inte alls idag.. Vaknade vid 10, men drack inte frukostshaken förrän 12.30.. Och jag mådde ju inte så bra då kan man säga.. Gelé i benen och lätt yrsel när jag skulle gå till tvärbanan från Joakim. Ja och sen fortsatte det lite si och så under dagen och nu ikväll skulle jag ta sista shaken tidigast 22.30.. Men jag var ju så jävla trött och ville gå och lägga mig, så jag försökte att strunta i den. Problemet var ju bara det att min kompis Jenni kom hit och hängde med mig idag och hon sover över, så vi la ju oss och snackade en massa och nu har hon somnat och jag blev skiiithungrig, så var tvungen att gå upp och fixa mig den där shaken i alla fall..

Aja. Tur att det inte är såhär varje dag i alla fall! Jag hoppas ni har en bättre lördagsnatt än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0