HELT SLUT!


Usch ikväll är jag så jävla trött så det finns inte, kan knappt sitta upp! Jag gick upp kl 6 imorse och tog mig iväg till skolan, hade mattelektion 8-10. Efter det stannade jag kvar två timmar för att hjälpa klasskamrater med någon svenskauppgift. Efter det åkte jag iväg till KS för gruppterapi. Pratigt och roligt, men jobbigt på samma gång. Som de flesta gånger alltså!

Direkt därifrån åkte jag till passmyndigheten och fixade nytt ID-kort. Mitt sista ID-kort gick ut för över ett år sen och jag har använt mitt pass istället. Dock har jag nu ändrat stavning på mitt namn och mitt pass är inte längre giltigt, så därför måste jag ha ett nytt ID-kort.

Jag har heller inget bankomatkort eftersom det gick sönder i höstas och jag har väntat med att skaffa ett nytt tills mitt nya namn blev klart. Jag trodde jag skulle få vänta jättelänge i kö på passmyndigheten men jag hade tur och det gick jättefort. Jag är så jävla slut så jag kommer kasta mig i sängen så fort jag skrivit färdigt det här inlägget.

Med MODIFAST har det gått bra idag, jag tog frukosten på bussen till skolan och sen mellanmål vid 10. Sen vid lunchen kom jag på att jag bara ska äta 4påsar/dagen så mellanmålet kl 10 var väl inte så bra. Så då tog jag bara en halv shake till lunch 13.30 och så tog jag andra halvan vid 17. Får göra så att jag delar på mellanmålet förmiddag och eftermiddag de dagar som är långa, för annars funkar det inte.

Till middag gjorde jag ett nytt försök med potatis/purjolökssoppan med buljong, det hjälpte ingenting och jag fick inte ens i mig halva.. Mår så jävla illa just nu då smaken sitter kvar i munnen, usch usch usch! Jag kastade resten och tänker inte ta en ny påse, utan jag får gå och lägga mig något undernärd ikväll.

Har ju tagit sömntablett och med tanke på hur trött jag är efter den här dagen så lär jag nog somna lätt, även om magen skulle kurra osv. Jaja nu går jag och lägger mig i alla fall och hoppas att jag kommer upp i tid imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0