HEJDÅ GAMLA LIVET!


Ja det blev så att jag, Joakim, Annelie och Janne gick alla fyra och åt Fondue ikväll. Det var kul och spännande, lite trixigt då det blev trångt på bordet men det gick bra ändå. Maten var god men det blev inget riktigt "wow". Förutom chokladen som man fick till efterätt, oh my god, hade kunnat dricka den rätt upp och ner! Sååå gott att doppa jordgubbar i choklad, att jag aldrig gjort det förut! Restaurangen var liten och mysig, synd bara att det ofta blir så hög ljuddnivå på såna ställen.

Det är samma sak med min favoritrestaurang som serverar Tapas. Det är litet och supermysigt men jättepopulärt så det är typ alltid fullsatt och det är otroligt hög ljudnivå där inne så man blir ju helt snurrig i skallen. Men maten är för jääääävla god så man bryr sig liksom inte. Dit tänker jag definitivt att gå så snart jag bara kan efter operationen!

I alla fall, att börja med MODIFAST imorgon känns skitbra. Jag känner mig taggad och glad och vill att de här två veckorna ska gå fort så att jag kan börja mitt nya liv så snart som möjligt! Att gå ut på restaurang såhär kvällen innan var verkligen en bra idé! Känner mig inte alls sorgsen över att gå över till flytande, utan jag ser det hela mer som en kul grej!

Nu ska jag sova, är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0