HALLELUJA FÖR SOCIALEN OCH KÄRLEKEN.


Imorse hade jag möte med en handläggare på SOC. Det gick bra, blev beviljad lite pengar för December och så skulle jag lämna in en ansökan för Januari så skulle jag få lite mer pengar för det, och sen skulle jag lämna in en ansökan för Februari också senast en vecka innan månadens slut. De beviljade också räkningen för utdragningen av tanden och även kostnadsförslaget från tandläkaren, så jag ringde direkt och bokade en ny tid, måndag den 16 blev det.

Efter mötet åkte jag hem till min klasskompis Dilara som är gravid och blivit sjukskriven då hon har otroligt hemska åderbråck, fyfan vilken smärta, jag tycker så synd om henne! Det var trevligt att prata med henne och kul att få träffa hennes familj. Hennes pojkar var blyga men innan jag sa hejdå lyckades vi bonda i alla fall litegrann, så nästa gång jag kommer ska vi leka massor.

Sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket, på kvällen kom Joakim hit och vi har pratat om en massa saker som snurrar i mitt huvud och som höll mig vaken så sent inatt. Det var skönt att få prata ut och han var så söt och lugnade mig. Han gav mig också en bok som heter "Lycka nu", av Titti Holmer. Jag blev jätteglad för den är verkligen toppenbra och handlar om Mindfulness, så himla omtänksam är han!

Just nu är jag bara så himla glad och tacksam för han finns i mitt liv så jag får fjärilar i magen när jag tänker på honom. Någon dag senare i veckan ska vi gå på Nick Brandts utställning på Fotografiska och det ser jag jättemycket fram emot!

Hur mår ni såhär efter Nyår och allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0