FÖR HÖGA KRAV.


Har fortfarande svårt att inte ställa för höga krav på mig själv. Gick och la mig i tid igår, var ju så himla trött så det var inga problem, somnade kanske 22.30 senast! Och ändå kom jag inte upp ur sängen idag förrän 12.30.. Jag fattar inte? Hur kan man sova så mycket?

Självklart blev inget av det jag hade planerat av, det var ju bara att kasta i sig pannkakor och så springa iväg till terapin.. Sen blev det inget Libanesiskt med pojkvännen idag för han har blivit magsjuk. Gick på idrottsgalan igår med sin Mamma som jobbar på dagis där minst hälften av både barn och personal var magsjuka. Usch, stackars!

Ja så då tänkte jag städa lite när jag kom hem från terapin, men jag fick inte mycket gjort.. Imorgon är det fullt upp igen, först tandläkaren och sen gruppterapi och sen fika med Annelie. Känner mig slut redan..

Åt för mycket middag idag också, hade ingen inspiration till att äta något alls, till slut blev det baguette med grillad kyckling, tomat och chiliaioli, och det var så gott och ibland glömmer jag bort att jag inte kan äta lika mycket som förut och äter mer än vad jag kan, plus att jag ju just varit matförgiftad och inte ätit mycket alls de senaste dagarna..

Så nu har jag jätteont i magen och måste gå och lägga mig, känner på mig att det kommer bli svårt att somna ikväll. Det ska bli så skönt sen efter operationen när jag får hjälp med att begränsa mängden mat jag äter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0