FONDUE!


Wie jag har aldrig ätit fondue och har tänkt många gånger att jag vill prova det men aldrig riktigt kommit till skott då det inte är så ofta man hör om folk som äter det, men sen så började ju Joakim prata om det och min nyfikenhet bara växte och växte, därför blev jag så besviken när vår dejt inte blev av.. För jag är säker på att det är gott och det kommer ju inte bli så att jag kommer att äta det på ett bra tag efter operationen, dessutom är det typ buffé och jag har inte råd att betala 300kr för en måltid jag kanske inte kan äta mer än en tredjedel av.

I alla fall så ringde Annelie idag och bokade bord till oss två på måndag, fan vad glad jag blev! Hon är ju bara för underbar, den tjejen. Hon gör verkligen allt för att göra mig glad! Det kommer bli en superbra GOOD BYE OLD LIFE!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack ska du ha för allt ditt underbara stöd och pepp. Du är verkligen jättegullig :)

2012-01-25 @ 20:44:03
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Tack detsamma Heidi! <3

2012-01-26 @ 20:26:54
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0