BÄTTRE.


Mår betydligt bättre idag men fortfarande lite orolig i magen och lite svag. Inget mer spyande sen igår morse dock, vilket jag är väldigt glad för. Fick i mig en fralla och en kopp te igår, och åt samma sak till frukost idag.

Dock sjukanmälde jag mig till skolan, kände att jag inte skulle orka med det idag. Ändå vaknade jag vid nio och kände mig utvilad och ganska pigg. Sen var jag iväg till tandläkaren som planerat och sen kom jag hem och startade tvätten osv. Var jättehungrig och stekte lite pannkakor. Det gick bra, så jag är ganska säker på att jag kommer känna mig som vanligt imorgon.

Något irriterande var att torktumlaren inte fungerade i tvättstugan, så har fått hänga allting här hemma. Jag tycker inte om när handdukarna inte är tumlade, de blir så hårda då..

Nåja imorgon ska jag i alla fall ringa en del samtal, promenera, plugga matte och städa innan jag ska iväg på terapi. Och sen ska Joakim komma hem till mig, jag ska bjuda på Libanesiskt.

Hoppas ni har en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0