55 FRÅGOR.


1. Hur gammal är du om fem år?
- 30år. Panik!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Ingen än så länge!

3. Hur lång är du?
- 172cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Ser på den nu, faktiskt, "Jag saknar dig". Den är bättre än vad jag förväntade mig, men ändå finns det ju en hel del brister, som det så ofta finns i svenska filmer.

5. Vem ringde du senast?
- Tova.

6. Vem ringde dig senast?
- Tova!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- ":) okej gumman. längtar :*".

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Det beror på vad jag vill, men oftast smsar jag. 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- De är skilda.

10. När såg du senast din mamma?
- Den 27/12 när vi gick på Ronja Rövardotter.

11. Vilken ögonfärg har du?
- Gröna.. Men jag önskar att de var starkare i färgen.

12. När vaknade du i dag?
- 9.30. 

13. Vilken är din favoritjulsång?
- Last Christmas.

14. Vilken är din favoritplats?
- Barfota på en klippa på sommaren vid havet, med sköna brisar som fläktar och solen i ögonen.

15. Vilken plats föredrar du minst?
- På en riktig fotbollsmatch eller demonstration.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Ingen jävla aning men jag hoppas att jag hittat min balans då och fått fast jobb och bostad, och gärna börjat skaffa familj.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- Åh. Hade så många hemska mardrömmar och var skiträdd för mörkret.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Valentina

19. Hur stor är din säng?
- Har en 90madrass och en 80madrass bredvid varandra på golvet. Så 170cm. Vill köpa en ny 80madrass och en 160bäddmadrass så jag kan sätta ihop min sängram och få en riktig säng!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Jag har ingen dator, men lånar Ikes bärbara.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Oftast sover jag med trosor och linne.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
- 2st.

23. Vilka många landskap har du bott i?
- Södermanland, Östergötland, Uppland, så 3st.

24. Hur många platser har du bott på?
- Oxelösund, Norrköping, Jakobsberg, Huddinge, Hammarby Sjöstad, Tensta, Rotebro, Flemingsberg, Vårby Gård, så 9st.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Barfota alla gånger!

26. Är du social?
- Haha ja det kan man säga!

27. Vilken är din favoritglass?
- Mjukglass eller piggelin.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Mammas cheesecake.

29. Tycker du om kinamat?
- Självklart!

30. Tycker du om kaffe?
- Nej, aldrig.

31. Vad dricker du till frukost?
- Oftast dricker jag te.

32. Sover du på någon särskild sida?
- Sover helst på magen tror jag.

33. Kan du spela poker?
- Ja, men inte särskilt bra då jag inte spelat det så mycket än.. Vill spela mer!

34. Tycker du om att mysa?
- Haha ja, det är typ mitt andranamn!

35. Är du en beroendemänniska?
- Ja, tyvärr.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Ja!

37. Vill du ha barn?
- Ja det vill jag.

38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, Franska, Spanska, Arabiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Aldrig för min egen skull, men kanske någon gång med Mamma eller så?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Trots att jag är lite rädd av mig så föredrar jag havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
- Konstigt nog spenderar jag mina pengar på helt fel saker, ska skärpa mig! För just nu går de mest till mat och onödiga saker istället för inredning och sånt som jag egentligen vill ha och behöver.

42. Äger du dyrbara smycken?
- Nej det tror jag inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Jag ser inte på tv, men gillar tv-serier, just nu mest True Blood och The Big Bang Theory.

44. Kan du rulla med tungan?
- Nej tyvärr!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Just nu är det nog Joakim.

46. Sover du med gosedjur?
- Haha nej och det har jag aldrig gjort heller.

47. När var du i kyrkan senast?
- När Valentina döptes.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja det finns nog en del hemma hos Mamma.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Min fina tekopp jag fick av Mamma för några år sen.

50. Flirtar du mycket?
- Haha ja det gör jag nog!

51. Kan du byta olja på bilen?
- Jag har nog koll på hur man gör, men har aldrig gjort det. Har ju inte ens körkort!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej.. Nästan så jag önskar att jag hade det, för då hade jag haft ett körkort!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Håller på att läsa en bok just nu, "Lycka nu" heter den. Helt suverän bok om Mindfulness, jag rekommenderar alla att läsa den för att öka sin livskvalité!

54. Vilken var den senaste artisten du lyssnade på?
- Kent. Är inne i en riktig Kent-period nu alltså.

55. Är du lycklig?
- Trots allt så är jag det för det mesta, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0