REKLAM!!!


Idag kom min kompis Jenny hit och umgicks med mig en stund! Men redan på morgonen fick jag besök av en klasskompis som kom förbi med en blomma(!) och satt och pratade lite, trevligt!

Jenny och jag drack smoothies och sen tog vi en kort promenad ner till Centrum. Jag hjälpte henne att sälja lite såna här fina änglar som hennes kompis gör helt själv och där en stor del av vinsten går direkt till Barncancerfonden! Det var ett alldeles pperligt tillfälle tycker jag då det faktiskt är den Internationella Barncancerdagen idag! Gå gärna in och kolla!


 

Sen åkte hon hem och jag undvek att städa genom att sitta vid datorn och slöa. Men sen helt plötsligt kom fan i mig och jag satte på hög musik och började diska och göra fint i köket! Då precis kom Ike hem och tog över datorn och min peppmusik försvann.. Men det gick bra ändå! Och eftersom han ockuperade min leksak (datorn), så fortsatte jag att städa och plocka undan ALLT jag såg och orkade med, hehehe. Så känner mig riktigt produktiv idag i alla fall!

 

En annan sak jag vill tipsa om är träningskläder för +sizers! Har varit besviken många gånger då jag försökt hitta träningskläder till mig själv då man trots att man är stor ändå vill ha bekväma, praktiska och snygga kläder att träna i, framförallt är det jobbigt att inte ha en ordentlig träningsbh! Men nu har jag hittat det!!! Så jäkla bra. Blir nog till att beställa ett set sen när jag får börja träna!

 

Godnatt på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0