TACOS!


Har varit så sugen på tacos och läst på ett av GBP-forumen att en del ätit tacos redan några veckor efter operationen, så jag tänkte att det kan ju inte skada att prova! Så Joakim kom hit på eftermiddagen och så tog vi en promenad till Kungens Kurva och gick på IKEA så jag äntligen fick köpa lite nya matlådor som passar mina nya mått, och sen gick vi till Willy:s och handlade lite tacogrejer!

Hade gett upp om att hitta snygga matlådor som passar in i mitt röd/vit/svarta kök och tänkte köpa billiga matlådor med blåa lock på IKEA. Men väl där hittade jag mycket snygga matlådor som fanns i både röd och vit färg och jag kunde helt enkelt inte motstå dem, trots att det är något dyrare. Det får det fan vara värt, tänkte jag och slog till! Ska köpa fler senare.

Tog en banan till mellanmål medan vi väntade på bussen hem och det gick finfint, skönt! Väl hemma satte vi igång direkt då Joakim var jättehungrig. Vi råkade krydda något för mycket så både köttfärsen och guacemolen var jättejättesalta, men det gick ändå! Joakim äter så sinnessjukt fort! Han hann äta 3st tortillas innan jag hann äta upp mina 2,5dl. Haha! Fick lite ont i magen efteråt men vet inte vad det beror på. Joakim fick också ont i magen, konstigt. Jag vågade inte prova tortilla, utan jag körde med nachos med ostsmak. Gott med tacos var det!!!

Blev irriterad på Ike för jag erbjöd honom att sitta och äta med oss, vilket han gjorde, men också satte på musik på sin mobil vid bordet på skithög volym och jag fick spunk och bad honom stänga av, vilket han självklart inte gjorde. Fy fan så arg jag blev! Att han inte kan fatta nån gång att jag inte vill ha massa oväsen osv kring mig när jag ska sitta och äta? Då vill jag ju ha lugn och ro osv! Gah. Det blev en lång diskussion om alltihopa, så tröttsamt. Men det gick bra i alla fall, inget skrik och bråk!

I alla fall så ska Joakim sova över, så nu ska vi gå och lägga oss.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att höra att allt gått bra :)

Konstigt jag verkar inte kunna se dina inlägg , hm skumt

De sista inlägget jag kunde läsa var det om GBP är så mycket mera, men nu kunde jag plötsligt läsa massor med nya inlägg!



Tack snälla rara för dina fina kommentarer på min blogg :)



Kram

2012-03-02 @ 16:07:09
URL: http://any
Postat av: jolene

Tack Åsa!



Jag tycker också att det är kul! :D

Haha förlåt mig, jag ska förklara i ett inlägg strax om varför det blir så! :P



Kram!

2012-03-02 @ 21:45:26
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0