MERA MORGONMYS!


Att morgonmysa med sin pojkvän är inte heller så dumt! Sådant som jag inte gjort så mycket tidigare i mina dagar, så det uppskattar jag verkligen! Dessutom var det en bra start på den här dagen som blev något stressig mot kvällen!

På eftermiddagen åkte jag in till stan för att titta lite på Cervera och Kreatima. Tyvärr hade Kreatima stängt, typiskt, jag som hade tänkt försöka hitta målerigrejer så att jag har något att pyssla med när jag är hemma efter operationen. Hittade inget vettigt på Cervera heller. Eller egentligen gör jag ju det men eftersom allting där är så dyrt så kanske jag har råd med EN sak med mitt presentkort på 300kr, och då känns det så fånigt.. Så tänker spara kortet ännu lite till och gå dit när jag har mer pengar!

Sen drog jag en sväng till Fridhemsplan där jag sprang på Frida Fancy, det var kul att få säga hej! Men mitt egentliga mål där var att hälsa på min fina vän Mathias! Det blev jättemysigt och jag åkte glad därifrån till Willy:s i Kungens Kurva för att storhandla inför hemkomsten från sjukhuset.

GISSA om det blev tungt! Hade min stora ryggsäck och 4 fulla matkassar, och fy satan vad tungt och jobbigt det var! Minst en 35, 40kg! Huvvaligen. Men nu känner jag mig i alla fall redo och det är ju bra! Under veckan tyckte jag att tiden gick så jäkla långsamt men nu känns det snarare tvärtom, helgen bara flög förbi och imorgon är det måndag och då är det ju snart dags ju! Så jäkla spännande det ska bli!!!

Hoppas ni alla haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0