LILLA BITCHEN.


Ja jag har nog inte varit så lätt att hantera de senaste dagarna.. Blir lätt irriterad på små skitgrejer och är otålig och rastlös hela tiden. Har svårt att sitta still och göra en sak i taget, även svårt att koncentrera mig. Det känns som att jag har hundra tusen saker att göra inför tisdag fast det egentligen inte är så.

Jag har ändrat mig och tänker inte frysa in några soppor denna vecka. Jag kommer ju gå hemma hela dagarna, då kan jag ju lika gärna laga mat osv. Vad ska jag annars göra!? Plus att jag gillar verkligen inte fryst mat. Speciellt inte soppor! Nä, nu får det bli så. Jag handlar allt jag behöver osv i alla fall.

Är orolig att mina pengar inte ska räcka till. Får 1200kr av soc imorgon men 400kr av de måste jag ge Joakim då jag lånade det av honom i söndags.. Men jag tror nog att 800kr borde räcka!

En kompis från klassen var här idag och hjälpte mig att pimpa upp mina element men jag vet inte om det fungerade så bra.. Jag önskar verkligen att jag kunde få upp värmen här hemma.. Det är ju nästan så att man kan se andetagen!

Och så längtar jag till våren.. Visst tycker jag om vintern och snön, men just nu vill jag bara att det ska bli vår!!! Och gissa om jag är saltsugen? I onsdags var jag på gruppterapi och gruppledarna försökte vara lite mysiga och bjöd på salta pinnar och popcorn.. Då började jag nästan gråta! Gaaaah skitjobbigt just nu!

Tur att man ska sova snart i alla fall! Hur har ni det? Jag hoppas ni har det bra men ni får gärna kommentera och berätta lite! Behöver all distraktion jag kan få just nu känner jag..

Lyckades komma iväg och träna i måndags också i alla fall, så det känns bra, jag känner mig pepp och duktig! Idag blev det en lagom promenad, fick riktigt isiga kinder av det, härligt! Imorgon blir det ett till träningspass och på lördag ska jag och Anna ta en långpromenad, mysigt!

Nä nu ska jag sova snart, god natt!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det är inte många dagar kvar nu. När man inte sitter mitt i det utan ser det "utifrån" som jag gör så tycker man tiden gått jättefort. DET ÄR VERKLIGEN DAGS NU!!!



Många många kramar och bit ihop det sista...snart är du på andra sidan och allt blir helt annorlunda!.

2012-02-02 @ 21:14:02
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt att det snart är dax ! Man blir lite känslo laddad å på lite pissigt humör när man flyter !

Jag har köpt boken vägledning och recept för den första tiden som GBP !

Säg till om du skulle vilja ha lite recept på flyt perioden och puré perioden !!



Kram Åsa

2012-02-02 @ 22:23:49
URL: http://asany.blogg.se/
Postat av: Åsa

Är allt väl ??

Bara så tyst här !!

2012-02-10 @ 08:20:44
URL: http://asany.blogg.se/
Postat av: jolene

Ja du Heidi, tiden gick faktiskt helt plötsligt svischande snabbt förbi! Men nu är det över :D

2012-02-10 @ 20:00:08
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: jolene

Tack så mycket Åsa, det vore jättekul att dela recept någon dag! Hur går det för dig?



Jag mår bara bra! Ber om ursäkt, men jag har verkligen inte orkat med bloggen den här veckan..! Ska uppdatera snarast!!! :D

2012-02-10 @ 20:00:50
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0