HURRA! HURRA! HURRA!


Idag fyller Annelie, som är en av mina närmsta vänner 40år! Hon ska ha en liten fest hemma hos Janne, hennes pojkvän och min pojkvän Joakims kompis, och det ska bli jättekul! Jag har varit orolig och nojjig över att jag inte ska ha kul på den här festen eftersom jag inte kan dricka alkohol eller äta vanlig mat. Men i och med att jag började med mosad mat i måndags och ökat utmaningarna varje dag och allting  har gått så himla bra, så känns det inte alls jobbigt längre.

Hon ska bjuda på en liten buffé med pastasallad, pastrami, prosciutto, parmaskinka, salami, ost osv, och jag ska äta keso, rökt kalkon och avokado! Efter att läst på lite så känner jag mig trygg nog att smaka lite på nån grönsak också kanske! Till efterätt blir det pannacotta med bär och jag ska smaka och se vad som händer.

Alkoholintaget bekymrar mig inte då jag har haft kul på fester och krogar utan att dricka många gånger tidigare! Istället kör jag på Fun Light som också är gott!

Nä, nu måste jag fixa mig så att jag kommer iväg i tid, jag ska komma lite tidigare än de andra och sådär! Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0