HEMGÅNG!


Jajjemensan, idag fick jag åka hem! Så jävla skönt! Det var trevligt på Sjukhuset och det kändes grymt tryggt att vara där men idag kände jag verkligen att jag ville åka hem och fisa ifred och jag är riktigt rastlös så kände mig lite låst där, plus att jag verkligen ville komma UUUUT! :P Hehehe.

Fick skjuts hem av Annelie och Gustaf, så underbart snälla vänner jag har! Är helt blown away fortfarande över allt stöd och all kärlek jag fått av människor omkring, det gör mig jätteglad verkligen!

Förbi Apoteket en sväng och sen hem. Annelie hjälpte mig att bädda i ordning soffan, eftersom jag inte har en riktig säng i sovrummet så blev det så att jag får sova på soffan istället då den är lite högre. Eftersom man måste vara försiktig när man lägger sig och tar sig upp ur sängen!

Tja och Annelie var glad att se att jag var så pigg och glad, då kände hon sig trygg med att lämna mig själv. Å andra sidan bor ju Ike här också så jag är ju inte helt själv, hehe.

Har gått bra med maten också, det tar en jäävla tid att få i sig alltihop men det går! Tålamod, tålamod..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0