HEIDI ♥


Som jag nämnt tidigare så hittade jag ju finaste Heidis blogg i höstas när jag bestämt mig angående min operation. Och hon har varit en enorm inspiration för mig hela den här tiden!

Och sen började vi kommentera varandras bloggar, och blev kompisar på FB och lärde känna varandra litegrann. Och sen jag opererade mig har hon varit ett otroligt bra stöd för mig då jag har kunnat fråga henne om allt och jämföra mig med hennes mående efter operationen för att se om det är vanligt osv. Och idag fick jag äntligen träffa henne IRL!

Vi var ett gäng som skulle träffas och luncha idag men så blev typ alla sjuka osv, så det blev bara jag och Heidi! Inte gjorde det mig något när jag fick ha henne helt för mig själv, haha!

Jättetrevligt var det i alla fall och jag är så glad att jag träffat henne och jag är så himla glad för hennes skull, att allt har gått så bra osv!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Men Jolene!!! Jag har helt missat detta inlägg. Det var så himla roligt att få träffa dig första gången irl (å nu har vi ju även träffats igen :))



Du är en så otroligt stöttande och vänlig själv att jag förstår inte hur du orkar peppa och glädja andra så mycket när du själv har det jobbigt.



Du är fantastisk!!!



Kram och ha en trevlig lördagkväll :)

2012-03-03 @ 19:06:14
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0