FUSKBAKIS!


Haha. Jag drack ju inget igår, men ändå känner jag mig lite bakis? Det är nog för att vi kom hem så sent inatt och jag har bara sovit 5h, men i alla fall, lite roligt..

Snacka om att jag var förvirrad igår! Verkligen inte likt mig.. Jag åkte fel flera gånger när jag skulle hem till Janne och Annelie, så till slut började jag nästan gråta, för jag var så trött och hungrig och ville bara komma fram och få slappna av! Jag skulle komma vid 17, men kom dit 18.30, och folket var välkomna efter kl 18.00.. Givetvis var jag ju lite sen redan innan (allting tar mycket längre tid nu för tiden?), och så, men i alla fall.. Pinsamt! Som tur är så gjorde det ingenting för Annelie, men hon undrade ju såklart vad jag höll på med, haha!

Resten av kvällen dock bra med mat och allting, jag mådde endast lite illa en stund efter pannacottan, men annars var det ingenting. Kunde dansa också, det var riktigt kul! Även om rytmen inte funkar riktigt lika bra i nyktert tillstånd, hahaha.

För övrigt fyller min kompis Joel år idag, grattis!!! Trots morgonmyset med Joakim var jag tvungen att åka hem för att storhandla på Willy:s med Ike, och sen hade jag tvättstugan också. Så trots min "hangover", så har jag varit sjukt produktiv idag!

Nu är jag sjukt trött och ska sova, imorgon är det dags att återvända till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0