FULL FREDAG!


Idag har varit en sjukt lång dag! Jag började med att gå till Tandläkaren på morgonen för att laga ett litet hål. Sen till skolan för Matte och så en sväng till ITRIM i Liljeholmen för ett Motivationssamtal med min Hälsorådgivare! Vi pratade om vad jag ska fokusera på fram till och efter operationen. Det blev vägning och mätning också, kommer lägga upp resultatet här senare.

Sen åkte jag ut till Lidingö för att umgås med mina sötnosar Tova, Valentina och Tila! Så mysigt det var! Lilltjejen börjar bli stor nu och kryper som en galning och busar som ett riktigt busfrö! Så härligt!

Nu har Tova och jag legat och tittat på film, är helt slut så det blir till att sova! Har varit så förbannat saltsugen hela kvällen så kunde inte motstå att ta en näve jordnötter.. FY SATAN vad salt det var! Hua, det var inte gott! Men, gott att få tugga på något en stund i alla fall, haha.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0