DAN FÖRE DAN!


Ja nu är det bara några timmar kvar innan jag ligger där! Woho!!!

Jag somnade så sent igår så jag var så himla trött imorse att jag bestämde mig för att strunta i skolan. Allt fokus ligger på operationen just nu, så hade nog inte kunnat koncentrera mig ändå. Kl 12 var det lite gruppinformation av Sjuksköterska och Sjukgymnast på Ersta Sjukhus. Sen fick vi träffa Narkosläkaren enskilt. Och vägas och mätas av Sjuksköterskan. Och så till slut ta blodprov innan man fick åka hem. Inför detta blodprov skulle man vara fastande så ni kan ju gissa om jag hällde i mig shaken där vid 14-tiden sen!

Hade bokat tvätt-tid 19-22 vilket var lite sent men det gick inte på annat sätt. Älskade Annelie kom också hem till mig för att hon ska stötta mig nu i det här och hon ska följa med mig till Sjukhuset imorgon bitti. Hur fasen kan ens vänner vara så fantastiska? Det går inte in i mitt huvud riktigt!

I alla fall så gick det bra att tvätta, viktigt med rena kläder och rena sängkläder innan operationen. Och gärna efter också, såklart. För att minska bakterie och infektionsrisken! Nåja nu ska vi lägga oss i alla fall, ska ju upp redan halv 5 imorgon bitti!!!

Jag är inte ett dugg nervös fortfarande, bara förväntasfull och taggad till tusen. Nu jävlar händer det grejer vetni! Jag hoppas ni tänker på mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0