CHOCK!


Jaha det kändes ändå lite ensamt igår kväll när Ike gick och la sig supertidigt och jag låg i soffan ute i vardagsrummet helt ensam. Långsamt började det sjunka in att jag gjort en Gastric Bypass och att mitt liv aldrig kommer se likadant ut igen. Vad fan har jag gjort, tänkte jag oroligt. Men så trött som jag var somnade jag ganska snart och mina vänner på GBP-forumen på FB var fina och stöttande så det kändes ändå ganska okej.

Idag var det också ganska jobbigt på dagen då jag inte orkade göra så mycket, mest satt jag framför datorn och ugglade och tyckte det var tråkigt. Ville ut ut ut!  Som tur är så kom Joakim sent på eftermiddagen och jag tvingade genast med honom på en promenad. Så jävla skönt det var! Jag hade nämligen lovat Annelie att inte gå ut själv idag så därför var det härligt när han kom och följde med mig.

Jag har också varit sjukt snorig hela dagen, näsan bara ringer stup i ett! Så jävla jobbigt, men jag är glad så länge jag slipper vara täppt. Haft lite lite lite ont i halsen också, håller jag på att bli förkyld!?

Nä nu är jag megatrött och ska sova, lång dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0