BUSY BUSY BUSY.


Ja idag har jag varit igång hela jävla dagen! Började med att gå till skolan, 8-10. Jag förväntade mig att jag skulle vara helt lost och inte fatta nånting, men där hade jag fel. Vi ska ha prov på onsdag men jag kommer vänta med att göra det då jag ändå vill hinna göra klart hela kapitlet innan jag gör det. Onödigt att få låga poäng när man kan få höga! Men ändå var det skönt att jag kunde fokusera och hänga med, jag har ju varit lite snurrig på senaste..

Efter lektionen sprang jag till soc och lämnade in ansökan, innan jag mötte upp Andreas för en promenad i Huddinge. Det var väldigt trevligt och skönt väder! Sen skjutsade han hem mig och jag fick besök av mina små sötnosar, Tova och Valentina! Det var lika kul som alltid, trots att lilla Tina var lite smågrinig.

Sen åkte de hem och Joakim kom hit! Ja, här avlöser de varandra serni. Han var här ett par timmar och myste, det var fint det. Men trött som en gris var jag efter den långa promenaden med Andreas på förmiddagen!

Så nu blir det bums i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0