BLÄÄÄ!


Förmiddagen idag var helt okej, hade knappt ont och kände mig pigg och rastlös. Men så tog jag mig ut på en promenad efter lunch och det slutade inte så bra.. Jag gick i 40min med världens smärta på vänster sida (det känns som håll), det är ju då alltså luften som håller på och krånglar, innan jag tog förnuftet till fånga och stoppade i mig en snabbvärkande morfintablett. Dock tog det helaa 30min innan den ens började värka och vid det laget var jag nästan hemma och skulle bara ta mig uppför en ganska brant backe. Tror ni det gick? Nej, inte särskilt bra. Som sagt så blir man rätt dåsig av de där morfintabletterna och jag hade ingen som helst ork kvar efter min värstingpromenad till att ta mig uppför backen. Men till slut, efter många om och men lyckades jag ändå till slut!

Jag var helt färdig när jag kom hem.. Näsan rann som bara den och jag var helt orkeslös en bra stund! Till middag mixade jag mig Knorr's Österrikiska Gulaschsoppa som Joakim tipsat mig om, och den var den godaste soppan jag ätit hittills, mums, jättegod var den!

Men sen två timmar senare skulle jag ta kvällsmålet och då blev det helt fel! Förmodligen lyckades jag få i mig för mycket socker för jag hade råkat köpa en jättesöt youghurt, för jag dumpade helt klart. Hjärtklappning, illamående och yrsel, fyfan vad jag mådde dåligt. Hade dock tagit en morfintablett i samband med youghurten och trodde först det var den som gjorde mig så dålig, men alla jag snackat med säger att det var en dumping, så då var det nog det. Fick nog inte ens i mig halva den youghurten!

Gaaah men som tur är så gick det över ganska snabbt, kanske på en 20-30min. Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig, hoppas det inte händer igen snart, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0