ÅTERIGEN FÖRVIRRAD!


Sprang upp imorse för att skynda iväg till ITRIM för motivationssamtal kl 07.00. Men halvvägs dit insåg jag ju att det är ju inte förrän nästa tisdag.. Jomen grattis! Haha. Kände mig så himla dum! Skulle träffat terapeuten kl 09.00, men hon är sjuk så det var inställt. Istället hade jag bestämt att jag skulle gå till Barnmorskan som har Drop-in 8.00-8.45, så jag gick hem och softade en stund innan jag gick dit.

Det gick jättebra där, träffade en helmysig tant som jobbat som Barnmorska i över 30år, och hon trodde inte jag skulle få problem med mina mini-piller efter operationen, men tyckte jag skulle fråga doktorn också, bara ifall att! Jag har fått en tid till min nya husläkare på Vårby Vårdcentral den 29e, men kan inte då, så måste ringa och ändra den.

I alla fall, tog bussen ner till VC redan i eftermiddag för att äntligen ta bort agrafferna! Det gick bra, allt ser bra ut sa de. Det finns dock ett av snitten som är lite större än de andra och det är väldigt brett, så det kommer ta längre tid på sig att läka. Istället för att ta bussen tillbaka så promenerade jag. Dock hade jag för mycket kläder på mig för att matcha solen som sken och gjorde mig glad och varm, och av någon anledning kändes det tungt att andas och gå, så det blev en ganska långsam promenad, men det var ändå rätt härligt! 

Har också känt mig väldigt trött idag så det blir att hoppa i säng nu!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0