ÄTA UTE-PREMIÄR!


Mötte finaste Hanna som jag lärde känna på ITRIM i Liljeholmen idag! Vi satte oss och käka i deras Foodcourt och jag var lite nervös och orolig för hur det skulle gå. Vi käkade på ett ställe där de hade massa olika sallader men man kunde också få göra sin egen sallad. Så jag berättade helt enkelt för snubben att jag inte kunde äta så mycket och att det var första gången jag åt ute och frågade om han kunde lägga på lite lite bara. Absolut, vi ska göra det precis som du vill ha det, sa han! Fick betala 50kr istället för 80kr också, fan vad najs! Så jag tog lite kyckling, baby mozarella, oliver, pasta, vitlöksyoughurt och tomater. Fyfan vad gott det var och vad bra det gick!

Provade ju att smaka lite oliver, tomat, gurka, mozarella och ost på Annelies fest och allting gick ju bra! Vilket jag är jätteglad för för jag älskar ju sallad och grönsaker och har saknat det så mycket! Sen så provade jag också att äta spaghetti med köttfärssåsen häromdagen och det gick också bra, är så nöjd!!!

Känner mig inte alls begränsad numer utan känner att jag kan röra mig bland folk osv, vilket gör att jag känner mig piggare och gladare. Det var väldigt trevligt att få träffa Hanna också, det var så länge sen sist. Jag berättade att jag ska utredas för ADHD och hon sa att "ja det är ju inte så ofta du är still. Du är inte stirrig, men rör dig hela tiden". Så skönt att veta att andra och ser hur jag beter mig, för då får jag mer bevis på att jag behöver en utredning!

Nä, nu är det dags att sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

Be att få en doggybag när du äter på restaurang.

Du har ju betalt, och det är bra PR för restaurangen, annars går man till en annan restaurang.

2012-03-13 @ 01:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0