TRÅKMÅNS.


Jag tror jag har fått öroninflammation. Om det inte går över till imorgon så får jag åka till VC och skaffa mig antibiotika. Tur jag fortfarande har kvar några Alvedon från Ersta, annars hade jag inte pallat..

Inte mycket som händer just nu annars, jag känner mig lite tråkig osv. Är fortfarande snorig men inte lika mycket, och hostar mycket mindre också.

Fått paket, så tänkte ta en promenad ner till kiosken och hämta det om en stund, Ike ska följa med. Sen ska jag ställa mig och laga lite mat, ska prova något annorlunda! Annars har jag tvättat idag.

Hoppas allt är bra med er!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej!! Kul att höra ifrån dig. Jag här läst i din blogg och tycker att du är en bra kämpe med allt strul som kommer ens väg i vardagen. Jag vet hur det är! Jag går nu på överviktsenheten och ska försöka gå ner i vikt med deras stöd men det går sådär. Jag äter xenical också och det hjälper till lite. Kanske ställer mig i kö till gastric bypass igen. Vi får se. Jag har iallafall sjukt onyttiga matvanor har jag konstaterat efter ha följt matlog en tid. Måste ändra på dessa först och främst. Ska du göra nåt kul i sommar!!



Mvh Bea

2012-04-21 @ 11:15:33
URL: http://beatricewahlberg.blogspot.com
Postat av: jolene

Tack så mycket Bea! :D Detsamma säger jag till dig, med alla svårigheter du har osv <3



Det låter som en bra grej, man ska göra det som känns okej!



Jag hade tänkt försöka vara ledig i sommar och bara njuta och bada så mycket som möjligt :) Och du?! :)

2012-04-22 @ 01:50:03
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0