TACK!


Jag är verkligen tacksam för att ni tar er tid att kommentera mina inlägg och peppa mig när jag är deppig och det är tufft. Det hjälper massor att höra att man inte är ensam och att andra tror på en.

Idag tog jag bussen ner till hemstaden för att hälsa på Familjen över påsken. Känns otroligt mysigt att vara här, och skönt att få vara ledig och pausa ifrån verkligheten en stund. Förhoppningsvis får jag träffa mina Brorsbarn också, det skulle verkligen göra mig jätteglad.

Känner mig redan bättre och är inte det minsta sugen på sötsaker osv, även om jag får tanken ibland, men suget är inte där. Somnade sent inatt och gick upp tidigt imorse så just nu är jag helt slut. Men jag har lyckats hålla mig vaken hela dagen tack och lov! Väntar bara på att Mamma ska gå och lägga sig så kan jag lägga mig efter henne sen.

Sen hon flyttade till en mindre lägenhet (för ett år sedan), så sover jag inne hos henne när jag är här och hälsar på. Och eftersom hon är så van vid att sova själv så får hon lite svårt att sova första nätterna jag är här, och då hon ska jobba imorgon bitti så tycker jag det är självklart att vänta med att gå och lägga mig tills hon somnat, för jag kan ju ändå ta det lugnt imorgon.

Jag slutade med Omeprazolen förra veckan, men då symptomen kom tillbaka så började jag med de idag igen. Jag hoppas det går över snart, för det är inte kul. Imorgon tänkte jag försöka få tag på en flaska linsvätska, jag var och hämtade ut ett par linser igår som jag ska prova och se om de passar mig, men glömde köpa ny linsvätska, så det är rätt viktigt att jag får tag på det. Om de inte har det här nere på stan så får jag åka in till storstan och köpa det antingen imorgon eller på fredag. Så jävla härligt med linser igen, jag älskar't!

Nä ska väl slappa lite framför tvn nu och så.
Jag hoppas ni alla har det bra, hur ska ni fira påsken? :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

Önskar dig en riktigt härlig påsk med familjen!!

Det vore jätteroligt om du ville komma till Lkpg och hälsa på någon gång!

Ska försöka ta mig till Sthlm sista helgen i april :-)

Kraamaaar

2012-04-06 @ 17:47:23
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: jolene

Tack så jättemycket, jag hoppas att din påsk också var bra!!!



Det låter superbra, då måste vi ses, jag skriver upp det i kalendern! :D :D :D



Kram!!!

2012-04-10 @ 00:38:31
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0