SMÅ FÖRÄNDRINGAR.


Hej på er!
Jag har gjort om lite i bloggen, trivdes inte riktigt. Ni lär nog inte märka så stor skillnad, men jag gör det. Jag kommer inte lägga upp vikttabeller längre, utan mer skriva om framgångarna i text-form. Tabellen får jag ha för mig själv! När vi ändå pratar om det kan jag uppdatera er på den fronten nu på en gång, det har nu gått 11 veckor sedan jag opererades och jag har sen dess gått ner 15kg och minskat 10cm i midjan. TIPTOP! Det blir alltså -21kg sen jag startade 1 december 2011. Härligt!

Är hur glad som helst för detta, det är en viktnedgång på 1,36kg/veckan och det är alldeles lagom tycker jag. Jag har ännu inte kommit igång med simningen, för den här jävla förkylningen vägrar ge med sig.. Men nu verkar det som att den tar sina sista tag och jag tror jag kommer kunna börja simma redan nästa vecka!

Jag skulle på återbesök till Ersta efter 6 veckor, men då jag var sjuk så fick vi skjuta upp det, så jag var där i onsdags istället. De berömde mig återigen för att jag är så påläst och engagerad och tyckte att jag skött mig bra. Dock tycker de jag ska bli bättre på att äta kolhydrater och så påminde de mig om att en frukt inte är tillräckligt som mellanmål, helst en knäckemacka till eller nåt.

Våren har kommit tillbaka, det är fortfarande kyligt, men solen är varm. Jag hoppas att den nu har kommit för att stanna, för det endast på det sättet jag kommer lyckas bli och hålla mig frisk. Då typ alla mina kläder blivit för stora så har jag varit tvungen att köpa lite nya! En skön känsla måste jag säga, även om jag får ångest då jag inte har så mycket pengar. Men det löste sig ganska bra i alla fall, då jag lyckades fynda lite på rea!

Jag tänkte ta lite kort på mig själv i nya kläderna senare idag, kan lägga upp ett eller två här sen så får ni se! Annars är det mycket som händer just nu, det känns som att alla nu vaknat upp ur vinterdvalan och vill hitta på massa saker. Speciellt mina GBP-vänner. Ikväll ska vi ha knytis hemma hos Yasmine, det ska bli superkul! Jag ska försöka blogga lite oftare och berätta om allt kul som händer. Maj blir en toppenmånad!

Jag hoppas att ni alla mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0