SJUKIS.


Jag hade ju influensan för ett par veckor sen, men har känt ända sen dess att jag inte blivit riktigt frisk, för varje gång jag ansträngt mig (såsom sprungit osv), så har jag direkt fått ont i halsen igen, men det har gått över väldigt fort. Varje gång blev jag orolig och tänkte att influensan skulle komma tillbaka.

Nu har den det. Än så länge inte slagit ut till 100%, men det är nog bara en tidsfråga, är jag rädd. När jag vare nere hos Mamma i påsk hade jag ju mina vårkläder med mig, som inte värmde så bra då det snöregnade och blåste kallt, samt att  jag var ute och lekte/sprang med barnen ett par gånger, och i lördags kväll gick jag och la mig med halsont. Då det var borta dagen efter så trodde jag att jag klarat mig, men igår kväll kom det tillbaka och idag har jag haft ont i halsen hela dagen, haft feber, om ändå väldigt låg, och väldigt ont i kroppen. Jag hostar också en del.

Blä, har ingen lust att vara sjuk igen! Jag hoppas verkligen att det går över snart! Inte nog med att man känner sig eländig och ömklig, dygnsrytmen rubbas återigen och jag äter fel och rör på mig för lite.. Hade ju tänkt börja simma den här veckan! Menmen, vad kan jag göra.. Jag längtar tills den riktiga våren kommer.

Jag hoppas att ni har det bättre än jag!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Fy vad jobbigt... jag vet ju hur det är men jag mår äntligen bra nu igen.... hoppas bara det håller i sig. Krya på dig vännen



Kram

2012-04-15 @ 16:02:25
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Skönt att du mår bra igen Heidi! Jag mår också bättre, som tur är så blev det mycket mildare denna gång! Snart är jag nog helt frisk! :)

2012-04-15 @ 21:25:17
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0