LISTA!

 

Hur bor du: I en tvåa med min bästis Ike!

Brukar du komma i tid: Haha. Mja. Antingen är jag en halvtimme för tidig, eller en halvtimme försenad..

Hur lång är du: 172cm.

Kan du laga mat:
Ja, självklart.

Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu pluggar jag Matematik.

Vad har du på dig just nu:
Min underbara rosa plyschdräkt som jag fick av Mamma!

Har du någon fobi: Jag har haft fobi för getingar.. Men den är nog lite halvt borta nu.

Hade du en bra kväll igår: Det hade jag verkligen!

Vilket är ditt senaste inköp:
Massor med frukt!

Din favoritdryck på morgonen:
O'boy eller te, men nu dricker jag inte till frukosten längre.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: FK.

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej.

Vad hade du sönder senast:
Gah, bra fråga..

Vem snackade du med senast: Ike!

Varm favoritdricka:
Varm choklad!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!

Alkoholhaltig favoritdricka:
Det var en jävla bra fråga. En riktigt god drink!

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu! Idag kanske, då jag åt en massa jävla pumpafrön.

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Massa störande ljud.

Någon jag stör mig på:
Min granne.

Intressen: Konst (foto, målning, film, musik, poesi, osv), barn, dansa, inredning.

Senaste person du kramade: Joakim!

Senaste person du ringde:
Evisen!

Senaste person som ringde dig:
Evisen!

Vad drack du senast:
Vatten.

Vill du ha barn:
Japp.

Längtar du till din nästa födelsedag:
Njaa inte speciellt.

Har du rakat dina ben någon gång:
Jajjemen!

Är du sugen på något nu: Nej, det kliar så jävligt i halsen!

Använder du hudkräm:
Mm. Alldeles för sällan, måste skärpa mig!

Attraheras du av män med skägg: Njae..

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv!

Brukar du baka: Egentligen inte. Men skulle vilja göra det oftare.

Röstade du i det senaste valet: Ja.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det kunde självklart vara bättre på så sätt att jag bodde själv, hade bättre ekonomi och inte var sjuk, men i det stora hela så funkar det rätt bra.

Vilken låt lyssnade du senast på: Nån punklåt.

Har någon annan sovit i din säng inatt: Det hoppas jag inte!

Vad tycker du är äckligt:
Finns ju massor med saker som är äckliga!

Har du pengar på mobilen: Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0