HEMMA IGEN.


Kom tillbaka till Stockholm idag. Vaknade vid 9.30, känner mig inte alls sömnig men borde sova då jag ska upp tidigt imorgon. Hade en jättehärlig påsk hemma hos Familjen! Den enda besvikelsen var vädret men det var ändå bra emellanåt!

Det blev en massa god mat, massa bus med Brorsbarnen, kvalitétstid med Mamma och en helkväll ensam med Caroline. Mycket uppskattat!

Fick med mig massor med gamla kläder från Mamma och Lillebror som jag ska skänka bort, är med i en grupp på FB med folk som har det svårt med ekonomin och eftersom jag själv har ont om saker att ge bort så blev jag så glad när jag fick allt detta från Mamma. Det är en sån härlig känsla att få hjälpa till!

Kollade in på FK för att se om de kommit fram till hur mycket pengar jag ska få nu också, och det verkade så. Det ser mycket lovande ut och jag är väldigt nöjd! Har gjort en budget på det, ska se vad Joakim tycker om det imorgon.

Har lagt upp massor med annonser på mina kläder som jag vill sälja, men det verkar bli svårt att få de sålda. Men jag hoppas på det bästa! I värsta fall får jag ge bort de också, inget ont som inte för något gott med sig!

Nä men om man skulle försöka sova lite ändå då..
Jag hoppas ni alla haft en bra påsk!
Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0