GLAD!


Matteprovet igår gick jättebra! Det var lite jobbigt när jag snorade och hostade så mycket, samt att det var väldigt viktigt att se till att det blev snyggt och prydligt, men förutom det så gick det jättebra. Känns så jävla bra!!!

På eftermiddagen var jag helt slut och hade mest lust att lägga mig på soffan och sova men jag lyckades hålla mig vaken och ta mig in till stan för att umgås med gänget. Så kul det var! Jag lyckades koncentrera mig nästan hela kvällen igenom och jag tror vi alla trivdes jättebra tillsammans. Det enda tråkiga var att det kändes som att någon blåst in hela nordanvinden i mig, för magen var stenhård och jag fick gå på toa flera gånger och mådde illa och var uppblåst som bara den. Dessutom hade jag huvudvärk av att jag hostat så mycket, men jag fick en Alvedon av Leah så den gick över som tur är.

Jag åt en hamburgare där och jisses vad god den var! Jag brukar bli besviken på dessa hamburgare på restauranger, men denna var faktiskt riktigt god! Fick i mig 1/3 kanske, resten gav jag bort till Joakim. Vilket blev lite tokigt då han åt för mycket, i och med att han åt en hel hamburgare först också. Men han får väl lära sig han med, hur mycket han får plats med och inte!

Vi kastade lite pil, men för det mesta satt vi och snackade och hade det jättetrevligt och eftersom vi trivdes så bra ihop så har vi bestämt en massa kul saker som vi ska göra framöver. Bland annat ska vi köra en 5-kamp på Gröna Lund, vilket jag ser jättemycket fram emot! Det är sånt som jag tycker är jättekul!

Eftersom Alicia skulle upp och jobba imorse så blev det inte så jättesent men det var lika bra för jag var så himla slut så det är inte sant! Jag och Joakim åkte hem till honom och sov gott, jag lyckades faktiskt sova bra, det var skönt!

Idag har inte magen varit uppblåst men jättejobbig ändå då jag fått springa massor på toa och mått illa osv. Usch! Inte kul. Jag skulle ju springa på stan och leta efter kläder till Maja, men det får jag göra en annan dag istället. Dock lyckades jag gå en liten stund i SKHLM och köpa massor med frukt till extrapris. Synd bara att den inte var så god!

Nä nu ska jag lägga upp en lista och sen ska jag gå och lägga mig!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0