FEST MED GBP:ARE..


Är som ingen annan fest! Haha herregud, jag har sällan haft så kul utan att ha varit full! Jag drack en hel flaska vin under kvällen, och visst var jag väl lite påverkad, men inte blev jag något full. Tyvärr! Men som tur är så hade jag kul ändå. Fy fasen vad dessa människor är härliga!!!

Och jag kände mig så jävla snygg, fyfan!

 

Och trots att jag vaknade störtpigg igår morse redan klockan 4, och inte somnade förrän kl 4 denna morgon, så sov jag inte mer än 5h och var superpigg hela dagen idag! Helt hysteriskt, inte ett dugg bakis eller nånting! Grymt skönt, hehe.

I övrigt har jag haft en underbar dag då jag mötte upp Peter och Leah på stan och fick två par skor av de, bara sådär! Så jääävla snälla de är, alltså jag fattar inte, blir helt varm i kroppen! Sen åkte vi hem till dem och snackade lite, åt mat osv, innan de skulle iväg på bio med Jimmy och Leahs syster Ledenka. Så jag följde med de till Vällingby Centrum innan vi sa hejdå och jag sprang in på Lagerhaus och köpte en födelsedagspresent till Oldoz som hade lite kalas idag.

Ja, så åkte jag hem till henne och blev bjuden på god sallad och massor med kramar, både av henne och hennes lilla vän som var 2 år som också var där på kalaset. Skitsöt unge som sprang fram och kramade mig direkt när jag kom innanför dörren. Det är inte ofta sånt händer med barn man aldrig träffat förut, hehe.

Just nu känns livet otroligt glatt, det känns som att massor med härliga saker är på G och jag är som lite pirrig i magen. Det syns verkligen att jag har gått ner massor i vikt och jag känner mig lättare och vackrare, har fått tillbaka glittret i ögonen! Idag tar det bara 4min att gå till tunnelbanan istället för 8min! Så jävla härligt!

Jag hoppas ni också haft en bra helg och att allt är bra med er!
Kramar!!!

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Visst var det en dunderkväll. Tyvärr kan jag inte påstå att jag var pigg dagen efter som du haha... men då är jag liiite äldre också haha

2012-04-29 @ 18:00:17
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

:) ah det var awesome!!! :D :D :D

2012-04-29 @ 21:29:51
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0