NÖJD!


Mötet gick jättebra! Jag är mycket nöjd. Är så tacksam för att det finns människor som förstår mig och vad som är bäst för mig, och att jag får den tid jag behöver för att kunna få ordning på mig själv och mitt liv. Jag har stort hopp inför framtiden!

Jag kom på att de har ju just öppnat ett ITRIM-center i Sollentuna, så smart som jag är så gick jag dit och tränade där, mycket smidigare ju! Det var kul, de hade sprillans nya lokaler och maskiner och var lika trevliga som alla andra jag träffat som jobbar på ITRIM. Kul med omväxkling ibland!

Sen åkte jag ju äntligen till Willy:s. Hade ont i kroppen, framförallt rygg, axlar och nacken, men även fötterna såklart. Att denna smärta ökade rejält när jag packat på mig alla matvaror kan ni ju säkert förstå, jag känner mig som om jag vägde 250kg och var 100 år gammal! Jag hade exakt 300kr som sagt och jag hade skrivit en lista innan på vad jag skulle handla. Jag hade tänkt ut 3st recept som det är lätt att göra storkok på och som jag också hade en del av råvarorna redan hemma i skåpen. 294kr landade jag på i kassan, och fan vad lättad jag blev! Lyckades även få med basvaror som ägg, bröd och smör också, så jag är mycket mycket nöjd!

Imorgon blir det till att ställa sig vid spisen och laga mat! Kom hem så sent idag så nu orkar jag inte, plus att typ hela köket behöver diskas innan man kan använda det, så jag skulle inte bli klar förrän alldeles för sent om jag skulle ställa mig med det nu. Har inte ätit något mer idag förutom frukost, så jag är skapligt hungrig nu, som tur är så har jag en halv ananas i kylskåpet + 2 mackor som jag kan ta. Det med en kopp te blir perfekt. Har svårt med aptiten som fan just nu!

Är så taggad inför mötet med dietisten imorgon att jag knappt kan vänta! Först ska jag till skolan, och sen kl 14.00 ska jag vara på Ersta Sjukhus. Så spännande! Har ingen aning om hur länge vi ska sitta och prata, men jag hoppas vi hinner diskutera allt som behövs och så. Jag får kanske skriva ner de saker jag undrar över.

Sen på torsdag fortsätter det ju med Gruppinformation med Sjuksköterska, och därefter ett Läkarbesök. Jag är trots allt glad att jag avbokade allt detta i våras, jag behövde nog den här tiden till att känna att jag verkligen provat allt jag kan, och fundera lite mer seriöst på det här med operation. För det är ju inget man gör bara sådär!

Nej nu är det dags att fixa lite att äta.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0